“Team Glorie” officieel bekend

Zaterdag 12 mei gaf ik mijn Kanaaloversteek-presentatie voor sponsors en begeleidingsteam. In de week van 22-28september zal ik voor een dubbele Kanaaloversteek (Engeland-Frankrijk-Engeland) gaan. Het begeleidingsteam bestaat uit 7 personen die allemaal ervoor zorgen, dat ik zo goed mogelijk aan de start sta in Engeland. Het team bestaat uit zowel medische experts, als mensen die al eens de Kanaaloversteek hebben gedaan. Hierbij de namen van “Team Glorie”:

Trainer: Ben Lap

Coach: Marcel Stroet

Zakenmanager: Karin Elfers

Dietiste: Evy Witlox

Mental coach: Jan-Willem van der Graaff

Masseur: Rob van Rookhuizen

Fysiotherapeut: Eric van Bree

Iedereen heeft zijn of haar rol toegelicht tijdens de bijeenkomst. Ook heb ik mijn “globale planning” bekendgemaakt. Op 17juni zal ik deelnemen aan de Worldcup Capri-Napoli 36km en dezelfde maand doe ik mijn kwalificatie voor het Kanaal. Ik ga 6uur zwemmen in 16graden Noordzee water. In de maand augustus doe ik de IJsselmeeroversteek en Den Helder-Texel.

Regelmatig zal ik  (Daan Glorie) via Zwemfan een blog bijhouden. Wordt vervolgd…

Plaats een reactie